„Brico Depot anunță inaugurarea a șase noi «depozite», a căror transformare a început în luna august, ajungând astfel la opt unități pe piața locală. Magazinele au fost realizate după modelul de afaceri de succes al Brico Depot, în urma achiziționării celor 15 magazine Bricostore în luna iunie anul trecut”, se arată într-un comunicat al Brico Depot.
Lucrările la magazinele din Chiajna (Militari), Ploiești, Pitești, Brașov, Arad și Oradea au fost finalizate într-un timp record, iar cele șase unități vor fi deschise vineri, 17 octombrie.
„Cele șase magazine se adaugă celor două unități deja operaționale din București, astfel că deținem un total de opt magazine Brico Dépôt în țară. Vom continua procesul de transformare și pentru restul magazinelor, ale căror lucrări de renovare vor începe în primul semestru din 2015”, a declarat, în comunicat, Patrick Papot, director executiv adjunct Brico Depot România.
Brico Depot, deținut de compania britanică Kingfisher, operează în prezent în opt puncte comerciale, respectiv trei în București – Pantelimon, Orhideea și Chiajna, și noile magazine deschise în țară, la Ploiești, Pitești, Brașov, Arad și Oradea.
În magazinele noi lucrează echipe de 70 de angajați.
Kingfisher a anunțat, în aprilie anul trecut, achiziția de la compania franceză de retail Group Bresson a celor 15 magazine Bricostore din România, cu vânzări de 131 milioane de euro în 2012. Grupul a informat, de asemenea, că ia în calcul posibilitatea creșterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine.
Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher a înregistrat în primul semestru al anului fiscal 2014/2015, perioada februarie-iulie, vânzări de 42 milioane de lire sterline (51,66 milioane de euro) în România în cele 15 magazine Bricostore preluate de grup anul trecut.
La finele primului semestru al acestui an, Kingfisher a raportat vânzări în România de 51 milioane de euro.
Primele două magazine în noul format au fost inaugurate în martie, iar grupul a anunțat că va accelera procesul pentru celelalte 13 magazine.